voedingsdagboek

Vind je het lastig om gezond te eten als je naar je werk gaat en weet je niet goed wat je qua snacks en maaltijden kunt meenemen? Bekijk dan dit voedingsdagboek waarin ik je laat zien wat ik allemaal eet op kantoor!

voedingsdagboekAfgelopen weekend bakte ik deze gezonde havermout koekjes. Dit doe ik echt iedere week en het bevalt zo goed! Dit is dan standaard mijn ontbijt en heb ik geen gedoe met ‘s ochtends nog bedenken wat ik wil gaan eten. Voor mij moet het allemaal zo makkelijk en zo snel mogelijk gaan in de morgen.

voedingsdagboekIk had ook nog wat coconut chips dus die heb ik er ook door heen gedaan voor wat extra smaak en vezels.
voedingsdagboekRond een uur of half 8 fiets ik naar werk en zie ik iedere dag deze mooie zonsopkomst. Prachtig toch? Ik moest echt even stoppen om een mooie foto te maken.

voedingsdagboekRond 10/11 uur eet ik een Nakd reepje. Deze pecan pie variant is tot nu toe echt mijn favoriet. Nootjes, dadels… YUM.

voedingsdagboek

voedingsdagboek

Zie, lekker hé?!

voedingsdagboekAls het lunchtijd is eet ik de helft van mijn geprepte maaltijd. Dit keer was het penne pasta met gehakt en wat tomatensaus. Dit smaakte super goed.

voedingsdagboekRond een uur of drie, vier, eet ik deze builders protein bar. Deze is echt onwijs lekker en staat zeker op mijn lijst van favoriete eiwitrepen. De peanutbutter variant is zelfs nóg wat lekkerder.

voedingsdagboek

voedingsdagboekEen uur voordat ik ga trainen eet ik de rest van mijn pasta als een soort pre-workout food. Hierdoor heb ik tijdens mijn workout optimale energie en kan ik echt knallen.

voedingsdagboek

Na mijn workout eet ik deze kipsalade van de Albert Heijn. Met maar 375 calorieën is het echt een goed uitgebalanceerde maaltijd. Meestal raak ik niet echt verzadigd van dit soort kant-en-klaar salades, maar deze is anders.

voedingsdagboek

voedingsdagboek

Kijk dan hoe lekker! Die kikkererwten zijn trouwens ook super crunchy en dat geeft deze salade net wat extra’s.

voedingsdagboekToen ik mijn salade ging omscheppen kwam ik erachter dat er ook nog zongedroogde tomaatjes in zaten. Nou, toen was het feest helemaal compleet, haha.

voedingsdagboekEn helemaal onderop de quinoa. Echt een aanrader deze salad bowl.

En dit is mijn voedingsdagboek van wat ik eet op een normale werkdag. Het is allemaal heel makkelijk, gezond en snel zoals je wel ziet. Lunch is meestal hetzelfde, maar voor tussendoortjes en avondeten is het iedere dag wat anders. Door de avond van te voren alles in te plannen in My Fitness Pal weet ik precies wat ik de volgende dag ga eten en kom ik nooit in de knel met mijn calorieën budget. Dit voedingsdagboek is bij elkaar zo’n 2000 calorieën.

Wat eet jij op een normale werkdag? Ik ben benieuwd!

DELEN

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here