trainingsschema

Omdat mijn Hypertrofie schema nu is afgelopen ben ik aan een nieuwe begonnen. Dit trainingsschema is gebaseerd op ‘piramide training’ en pusht je tot het uiterste!

Wat is piramide training?

Bij een piramide workout is het belangrijk dat je telkens het gewicht verhoogd als je je herhalingen verlaagd. Dit doe je voor iedere set. Dus je begint met 10 herhalingen met gewicht x en dat moet dan een enorme uitdaging zijn en dat moet je nét kunnen halen. Dan, de volgende set, doe je 8 herhalingen en zoek je voor dat aantal reps ook weer een gewicht wat je nét kunt halen. Je zorgt dat je jezelf tot het uiterste pusht en dat is het mooie van dit schema. Het gaat dus als volgt: beginnen met 10 herhalingen, dan 8, 6 en tenslotte 4. De laatste set mag maximaal 4 herhalingen zijn, dus als je denkt: ‘Ik kan er nog wel één of twee doen”, heb je het verkeerde gewicht gekozen.

Elke oefeningen start met 4 sets met tussen deze sets 45 seconden rust. Je moet dus niet bang zijn om aan de slag te gaan met zware gewichten, want dan kan je misschien beter een van mijn andere schema’s downloaden. Ik hoop dat je ‘t leuk vind, ik ben al met dit schema begonnen dus je kan er nu zelf ook mee starten door de trainingsschema’s via de onderstaande link te downloaden. Veel succes!

Aan de slag!

Nu je de achtergrond informatie hebt bij dit trainingsschema is het tijd om aan de slag te gaan. Je kunt alle 5 de dagen gratis downloaden vanaf mijn download pagina. Het enige wat je daarvoor moet doen is je inschrijven en vervolgens krijg je het wachtwoord om de pagina te bekijken! Ready? Set… Go!

Zorg er wel voor dat je eerst je inschrijving bevestigd! Als je niet bevestigd, ontvang je de code namelijk niet. En je spamfolder ook in de gaten houden, daar kunnen de mailtjes soms ook in belanden.

Heb je het wachtwoord al? Ga dan direct door naar de gratis downloads!

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here